Graduation & Shenzhen 2006-2007 - Reisverslag uit Shenzhen, China van Ymke Rooij - WaarBenJij.nu Graduation & Shenzhen 2006-2007 - Reisverslag uit Shenzhen, China van Ymke Rooij - WaarBenJij.nu

Graduation & Shenzhen 2006-2007

Door: Ymke

Blijf op de hoogte en volg Ymke

14 Juli 2006 | China, Shenzhen

Hierbij kan k dan eindelijk uitschreeuwen..IK BEN OFFICIEEL GESLAAGD!!met mijn NHTV diploma, bachelor of business administration in hospitality, al op zak was ik nog steeds wachtend op mijn punten uit China..maar gisteren kwam 't goede nieuws alle vakken zijn in the pocket en mijn scriptie was erg goed beoordeeld!

Nou lekker van de vakantie genieten..NOT!Iem gaat back to China!Na aantal interviews te hebben afgelegd, ben ik aangenomen bij Four Points by Sheraton in Shenzhen. Shenzhen ligt als 't ware aan Hongkong, stad van 4 mln inwoners..dorpje dus voor Chinees doen, en is erg aan 't ontwikkelen!Ik ga daar aan de slag als management trainee Rooms Division voor 1 jaar, dus mooie reisjes, zullen er niet in zetten..keihard tegen aan!

28 juli vliegt Iemel alweer terug, want k moet toch echt al 1 augustus beginnen..was effe slikken zo snel, maja het is echt een super kans en k precies wat k wilde dus we gaan er voor!!

Dusse de website blijft lekker voortleven, zal er af en toe nog een berichtje opzetten hoe 't me daar vergaat als werkende Chinees, misschien dat k over een jaar wel bericht kan typen in 't Chinees ;) !!

Liefs Ymke

www.fourpoints.com/shenzhen

Ps; nog wat foto's bijgevoegd van alle welcome/goodbye parties in NL, zodat jullie ze eraf kunnen halen!!

  • 14 Juli 2006 - 11:18

    Jasper:

    Hey Imke,

    Leuk om te horen dat je terug gaat! Ik ben pas volgend jaar jan weer in Shanghai..

    Wie weet tot over een tijdje maar weer!

    Jasper (Macau)

  • 14 Juli 2006 - 12:30

    Liz:

    he piemeltje. ticket alweer geboekt dus... coole foto's! was echt supergezellige om je weer even in Nederland te hebben. kus en tot in China land

  • 14 Juli 2006 - 13:41

    Thezke:

    Echt super dat je alweer zo snel terug naar China kan! En Shenzen is nie zover van Macau dus vele feestjes daar zullen er wel inzitten niet?! Sands is weer gewaarschuwd;)!!

    Heel veel succes daar en jammer dat je d'r de 19e niet bij bent op mijn feecie maarja... kan niet alles hebben he;)!

    Groeten uit Nepal (nogal zo'n aanrader....)

    Thijs

  • 14 Juli 2006 - 15:19

    Lisa:

    See ya here!!! Yeaaaaaaaaah!
    Hau! Hau! Hau!

  • 14 Juli 2006 - 16:20

    Beffie:

    Wijfie!
    Onwijs gefeliciteerd! Alleen...er ontbrak 1 iemand op het feestje in Tilburg! You know!

    XXX

  • 16 Juli 2006 - 10:40

    Jenny:

    Hey Iem, t was erg gezellig gisteren in Goirle. Waarschijnlijk de laatste keer dat ik je heb gezien voordat je teruggaat naar China. Ik vind het echt heel erg gaaf voor je. Geniet ervan!

    Dikke kus, Benny
    ps: als je waterige ogen hebt moet je even naar de uroloog ;)maar dat wist je al:)

  • 18 Juli 2006 - 22:49

    Dizzy D:

    Hey iemes wel een leuke site, ik had me r niet zo inverdiept maar staat nu toch wel tussen de favorieten hoor, mijn foto;s van de party in tilburg zijn nog wel te doen :), alsk je niet meer zie of spreek onwijs veel succes in China!!! X daniel

  • 21 Juli 2006 - 01:35

    Ashley:

    HI, Dear Ymke! I'm working now~at three on the bund, not a hotel`~and this intern will take me 6mons to go. I do think we can have parties in china after u work in shenzhen. Let keep in touch and go back to macau this year!
    Hope ur have a great career life and enjoy ur shenzhen LIFE!! c u~~big kisses~ ashley in shanghai

  • 24 Juli 2006 - 15:05

    Bibs:

    Hey^Piem,

    wat een fotos zeg halleeeeee! Die avond spoorde sowieso nieeeee!
    Vandaag roze maandag, ge bent dr zekerz wel bij!! Ikke kom donderdag naar Tillie voor caribbean gedoe daar! Ik sms je nog of wel kunnen meeten!
    Kusjessssss

  • 28 Juli 2006 - 09:06

    Limburg:

    goeie vlucht meisje ! We blijven je "t komende jaar ook weer volgen en genieten van je vertelselkes!!!!! Knoevel Mieke

  • 28 Juli 2006 - 12:43

    Miek:

    Hee Iem! Vandaag vertrek je alweer! Wat gaan we je weer missen!! Het feestje in Tilburg bij Annie was erg gezellig en ik hoop dat wanneer je weer terug bent in NL, dat we dan weer eens lekker op stap gaan in tilburg! Iem, veel plezier, geniet ervan en ik hoop weer alle verhalen + details te horen! Denk aan je! Dikke kus.x.

  • 30 Juli 2006 - 14:14

    Johan:

    Door alle drukte en je korte verblijf hier niet meer bijgepraat. Veel succes in China. We mailen nog.
    Groet,
    Johan XX

  • 31 Juli 2006 - 12:14

    Wendy:

    Hey Ymke!!

    Superveel succes in Shenzhen!! Ben benieuwd naar je verhalen en we mailen! Kus Wendy

  • 01 Augustus 2006 - 15:21

    Keir:

    Hey Ym,

    Als het goed is was vandaag je eerste dag!!! Hoop dat het goed is gegaan!! Heel veel succes in Shenzhen!
    Dikke kus

  • 02 Augustus 2006 - 23:21

    Jan En Noor:

    he Iem!!

    Heel veel succes met je traineeship!! Was weer kort maar krachtig bij de boschkens, zeker gezellig! Geniet weer van je tijd daar! Dat doen wij nu zeker in Brazil!! Succes! Tchau, Jan en Noor

  • 07 Augustus 2006 - 10:16

    Benny:

    Iemel, laat die vieze dumplings maar links liggen voortaan okay?! typisch Iem: blijven volhouden. haha.

  • 07 Augustus 2006 - 14:57

    Thezke:

    laat die dumplings maar in de kast ja... Maja heeft hetzelfde met kokos... altijd fijn!
    Ik ben in India ook goed aan de scheiterij geweest maar da's nu over, nu heb ik alleen hoofdpijn, verkouden en last van misselijkheid... beetje malaria-symptonen, maar dat overleven we wel!
    Donderdag naar... BANGLADESH!!! Vrijdag vliegen we door naar Thailand, maar wel 1 dagje de tijd om Dhaka (hoofdstad) te bekijken als het goed is! Dan nog ff keihard feesten daar voor m'n avontuurtje voorbij is...

    Nog veel succes in Shenzhen en hopelijk tot ziens in November!

    Thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ymke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1618
Totaal aantal bezoekers 114521

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2005 - 02 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: