The New Challenge!! - Reisverslag uit Peking, China van Ymke Rooij - WaarBenJij.nu The New Challenge!! - Reisverslag uit Peking, China van Ymke Rooij - WaarBenJij.nu

The New Challenge!!

Door: Ymke

Blijf op de hoogte en volg Ymke

23 Maart 2005 | China, Peking

Het vorige avontuur is nog maar net achter de rug en de website wordt al weer klaar gestoomd voor de volgende uitdaging!Vanaf September zijn de gebeurtenissen van Iem 9 maanden lang te volgen vanuit China!!Ik ga afstuderen aan de University of Macau in de richting Hospitality Management. Macau is een schiereilandje bij Hong Kong en was tot een aantal jaar geleden een Portugese Kolonie!Jullie moeten nog even geduld hebben want k ga eerst nog een paar maandjes genieten van Hollandse kaas, drop, frikandellen.....

  • 23 Maart 2005 - 14:53

    Befsel:

    je bent er weer vroeg bij dametje...gekkie

  • 23 Maart 2005 - 18:45

    Bannie:

    Het volgende bericht moet je zingen:

    "Don't leave me this way... oohhh I can't survive I can't stay alive without your love...." hahaha ne hoor meissie. Heeeeel veel plezier en ik zal voor zowel jou als voor stef af en toe eens een lekkere del speciaal naar binnen werken!!

    Kus, Bannie

  • 24 Maart 2005 - 12:57

    Peter:

    Be proud on this next step !!!
    Ik verwacht wel dat het nu echt werken wordt want Aboriginal-country was natuurlijk - met Steffie -
    puur "fun & entertainment"

    Succes met de voorbereidingen (....de taal is niet echt moeilijk....), Peter

  • 25 Maart 2005 - 16:14

    Jenny:

    Hoi Ymke,
    heb de site gevonden zoals je ziet. Inderdaad leuke berichten. Ik ga morgen (26 mrt) naar Thailand met school en als ik terug ben kan ik me gaan richten op de voorbereidingen voor China! Ik heb er wel al zin in.

    Groetjes, Jenny

  • 01 April 2005 - 09:54

    Ria (je Tante):

    Hoy Ymke, je bent er zeker al vroeg bij, zal je weer helemaal gaan volgen (niet stalken, hoor!!!) Peter is dat oom Peter, hoor het morgen wel als je komt!~Anders volgende week bij jullie feestje! Veel succes met al je voorbereidingen voor deze stage?
    Gr. Ria and the gang!!!!!!!!!

  • 01 April 2005 - 10:51

    Stef:

    Peter was Peter Bosman...die dwaas kom je ook overal tegen...........

  • 30 Mei 2005 - 19:15

    Marlies:

    Iem,het is wel wat laat van ons maar wij houden het graag bij jouw avontuur in China.
    Onze p.c. was stuk vandaar.
    doeiiiiiiiChrist-Marlies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ymke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 114532

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2005 - 02 September 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: